erat alldeles egna kioskmongo!

nu är jag hemma igen efter jobbet, sista dagen jag slutar vid denna tiden, imon slutar jag redan kl 12 .
jag har redan börjar ladda upp inför partille såklart men också turkiet nästa vecka! hoppas på en vecka jag aldrig glömmer med min kära Becci !! dags att skapa ennu fler minnen som jag kan ha när hon åker till usa ... inte riktigt fattat att hon ska vara borta sålänge än ... ;o

men nu ska jag titta lite gossip girl ... shit jag har blivit beroende ? jag blir alltid det har ja märkt ... först va de One tree hill(vilket btw fortfarande är det bästa som finns ... efter vänner hihi), sen va de O.C. och nu Gossip girl ... o hjälp mig :(
sen ikväll vid 6 är det möte som sagt !


lite piggare tjej än förut ... dock sne, höhö

uppladdningen inför Turkiet har startat, check !

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du bli jätte brun är det att vara i havet jätte länge och sola. saltet i vattnet gör att du blir brun när du solar och känner dig tor ska du doppa dig igen så hela tiden så blir du brun. Och ha typ solskydd 10 räker. Lycka till

2011-07-04 @ 18:04:21
Postat av: rebecca h

Vi kommer ha det BÄST!!!

2011-07-05 @ 08:26:54
URL: http://oneyearinheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0