VAAKEN

haha, yes vaken och pigg ? nja ...
fast vaknade faktiskt halv 11 !? helt otroligt tidigt, men orkade inte öppna ögonen HELT förens närmare halv 12 ... asså det går ju inte, dom är helt ihop klistrade ! inte mitt fel :)
börja tagga skola inför imon då ...
nej usch ba tanken gör mig stressad, skolan gör mig stressad, spc när jag inte har ork för att plugga, då blir ja stressad ist, men nä ba ett halv år kvar i 9an, får skärpa mig lite med pluggandet antar ja :( jobbigt men ganska värt om de gör att man kommer in där man vill !

men ska ner och äta nånting, känner mig lite hungrig, har typ fortfarande kvar den "huvudvärken" ja kände av igår kväll ... hoppas de går över under dan, kanske är trötthet bara !


gick upp precis okej , gaalet trött höhö

sitter i min gamla bjurslättsoverall eftersom vi aldrig får nya ! spelar ju inte i bjurslätt längre ! dom nya skulle komma om "5 veckor" för mer än fem veckor sen, eller de känns som att de är de iaf, aja dom kommer la snart får man hoppas !
overall är förövrigt ett väldigt fult ord kom ja på nu, eller de stavas väldigt fult haha !

vi hörs senare !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0