trött

har vart hemma i typ snart en timma
haft en bra dag i skolan endå, inte så jobbiga lektioner, egentligen inte gjort så mycket idag !
men nu är ja trött eftersom ja knappt sovit nånting, men ska försöka att inte somna innan träningen !! för då somnar jag alldrig ikväll !
kan ta kort på de ja fick imorse sen också, men typ inget spc så, kläder typ :)

men ska som sagt träna sen, kl 6 tror ja de är idag ! :)
hoppas de blir liiite lugnare träning än vad de va förra tisdagen ! knappt sovit nånting som jag sa så kommer inte orka en jobbig träning, min kropp kommer total förstöras !
men ska inte träna på torsdag för då ska jag på VM invigningen är i Gbg, vet inte om jag sagt det förut.
ska bli kul iaf !
men ska träna på sportlife på fredag ist.
imon blir de fika med Linn och på Lördag middag och fika med Becca, Johanna & Sofia, mycket trevligt !


jag just nu, mitt huvud dunkar av trötthet ! bokstavligen ....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0