träna snart

jepp, snart ska man dra till gymmet igen med Becca, MRL idag igen, gött då.
skolan gick bra, blev klart med allting som skulle denna veckan så skönt att lägga de bakom sig, nästa vecka är de två nya prov -.- men men vad ska man göra !
jag ska bara äta snart sen drar jag, sen ska jag som sagt till Becca, ingen subway dock :( snyft haha, får förhoppningsvis bli en annan dag denna helgen, för de är ett måste !
imorgon ska jag döma mini handboll, hur gulligt är inte det !? haha
sen på söndag blir det antagligen två matcher

ikväll ska jag bara njuta av bra umgänge haha. och kanske kolla let's dance ? ;o guess so !


mina två favoriter, höhö

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0