torsdag

heeejj
haha ...
nä men sitter i min säng och är ganska trött, redan liksom !? somnade typ vid 5 igår ...
inte okej asså, och imon KANSKE ja går upp vid typ 7 - halv 8 och kollar på min kusin igen, bara för att försöka vända tillbaka dygnet lite !

men idag vaknade jag och emma typ vid halv 2, åt och så, så åkte hon hem och jag åkte till kärra och spelade träningsmatch, hade vääldigt jobbig träning i tisdags och sen dess har ja haft ont i mina vader när jag går i trappor men idag när vi spela kände jag hur ont jag hade i mina ljumskar ! så sjukt stel i benen är jag nu asså ! hoppas det går över snart för jobbigt att gå ju, trappor blir typ en plåga .. haha !

men imorgon om jag orkar upp ska ja kolla den matchen vid 8, sen är det en senare på kvällen också, man får ju offra sig lite ;* haha, sen på lördag ska jag vara med Anna ! kanske bio och lite sånt, mys !
skulle ju kanske åkt till Emma nu på kvällen men orken och tiden ville inte riktigt samma! men är glad att ja träffat henne nu igen iaf, va så sjukt längesen, från varje dag till typ varannan månad högst, sjukt galet !


osminkad och håret är kaos, men blir fööör tråkigt utan bilder !

och vet att bloggen är rätt tråkig just nu, men ska bättre det, men kan inte de just nu ;)
hörs senare !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0