tiden räcker inte

just nu räcker inte min tid till att blogga, sorry !
men jag ska försöka så gott jag kan från och med nu, som jag alltid säger, men har ju som nyprslöfte att inte sluta, så därför ska jag inte sluta !
men det händer inte så mycket i mitt liv just nu, inget spc, bara vardag, jag är ju ingen "ung mamma" eller något sånt haha ! nä men det kommer hända roligare saker framöver, det vet jag ju redan nu !
man kan ju med att inte längta till sommaren ! kan inte fatta att man kan gå utan jacka och i bara linne och short ... åh drömmer mig verkligen bort !!

men om jag inte tar upp mig allt för sent imorgon bloggar jag innan skolan, sen slutar jag ganska tidigt ! :)


eftersom ja inte har nya bilder, så får det bli på mig och Eric ifrån sommaren, även om man inte ser våra ansikten så är de vi ! haha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0