Svar !


Svar; Ja, jag vet vem personen är . Och nej, jag tycker inte man ska göra såhär mot Eric eller någon av hans fans, jag anser det som bara falskt ! jag vet inte hur mycket eller lite sanning det ligger i detta och vill inte lägga ut några namn . men om det är sant, anser jag det bara falskt mot Eric och hans fans, inget plus för min del !

men sen får du som skrivit kommentaren gärna höra av dig till mig med namn och inte anonym, :) vill bara kunna prata utan att skriva det såhär! men om ni skriver med "Eric" tro i första hand inte att det är han ! för det är 99.9 % chans att inte är han ! låt ingen lura er .

vet att det blivit mycket om Eric i bloggen nu, men det blir så ibland, vill bara reda ut vissa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0