sova ?

som jag sagt tidigare måste jag börja försöka iaf att vända på dygnet, men de är faktiskt ganska svårt !!
kollade ju innebandy förut och dom vann ! sen åkte vi hem och va hemma strax efter 11, sen har jag inte gjot så mycket, mest suttit vid datan, tiden går ju ganska fort endå.

imorgon ska jag vara med Anna, världen finaste, va nån film hon prata om som vi antagligen ska se, skräck, hehe är den läskig kommer jag typ ... dö ! och det är en sån som man ska liksom bli rädd efteråt .... AHHH asså , ah tror ju inte på sånt men inbillar mig lätt saker ifall ja tänker på det för mycket, ska försöka behärska mig, tycker annars skräck kan vara roligt ! typ väldigt blandade känslor när det gäller det där, men de är ju spännande samtidigt som läskigt, man får sån adrenalin av det ! jag får det iaf .

men såg ju som jag sa på let's dance förut, HAHAHA galet skämt Weise klämde ur sig ! skickar med det klippet här under för er som förstår ! tyckte de va roligt , kan inte förstå dom som inte gjorde det, torr humor eller ? svenskar kan va rätt stela ..... nä han är FÖR go och en "under bältet" humor, haha !


för härlig asså !


bilderna jag inte lagt upp på bloggen innan ! :)

nä nu ska jag borsta mina tänder och lite sånt, sen om ja inte kommer på något roligt ska jag nog försöka sova, lika bra !


galet farlig tjej !

puss

3 dk

Kommentarer
Postat av: emmi

- skönt! jag mår också finemang :)

tack så jättemycket också! blir verkligen glad av dina ord ♥

2011-01-08 @ 00:56:58
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Haha, jag håller med, det är svårt att vända på dygnet igen, man vill ju vara uppe länge och så :D

Hoppas att du får en bra lördag!

2011-01-08 @ 01:07:35
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/
Postat av: Caroline

awesome, det har jag med gjort! :D

HAHAH jag skrattade ihjäl mig när Andreas sa det xD

2011-01-08 @ 01:16:45
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0