semla :D

satt och höll  på med datan så kommer mamma och pappa hem med en semla till mig , hihi glad tjej !
hade fått en massa reklam om gymnasier också, tråkigt, läser de typ inte ens, vet redan vad jag vill ! :)
ganska skönt, men så rädd för att inte komma in !? då har ja ingenaning om vad ja ska göra ... vill inte gå nåt annat, så känner jag nu iaf och tror inte de kommer ändras !
men får se, satsar ju på att komma in så hoppas inte jag behöver oroa mig om annat !!

men efter jag hade ätit lite och ätit min semla, haha, så kollade jag handboll , sverige mot tunisien , sverige vann tack och lov, dom andra va inte så bra. ska föresten på invigninen av VM nästa torsdag också, grymt kul !


reklam ....

mums !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0