rubrik ?

haha, ja ibland e de svåraste att skriva en rubrik, så de är svaret på varför mina rubriker ibland är lite annorlunda!
men åh, har redan börjat titta LITE , på balklänningar inför balen i juni ... haha, galet, men som sagt lite ! de är mest mamma som kollar haha .... men ja längtar verkligen, för de första ska de bli galet kul sen slutar vi ju på skolan, underbart !

men idag gör man väll ingenting mer, la mig innan 12 igår !? fattar ni eller ... helt otroligt, men men , idag kl 12 är ja nog vaken, om 2,5 haha , ja fyller ju år då ......
16, de är inte så mycket, tycker jag inte nu ! men kom ihåg sommaren när jag var 13, så tänkte man ba, åh om 1,5 år fyller jag 15, DÅ är jag stor !
hahah, nu va de för ett årsen och känner mig yngre än nånsin :)
men alltid posetivt att få byta en siffra i åldern, ett år är bättre än inget, ett steg uppåt ;)
men nu ska ja inte tjata mer ;)


jag, suddig och min bror i mössfrisyr, gulligt ! haha ...

jag fyller 1 och skelar(
vet inte hur de stavas , är som sagt 1 år) väldigt fint !! :)

alltid nåt, mer bilder har ja inte, men de får duga.
bloggar senare inatt typ !

puss

Kommentarer
Postat av: emma indahl

vad roligt att du är med och tävlar om veckans blogg, jag hör av mig när vinnaren är utsedd! Kram

2011-01-10 @ 22:27:08
URL: http://emmaindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0