plugg ...

idag har ja typ bara fortsätt med pluggandet, så uttråkande !
men idag åt jag mycket i bamba, sen åt vi på hemkunskapen men endå va jag hungrig när jag kom hem ... ? hej tjock tjej ! haha, men de är ju ganska gott med mat ...
annars kommer jag inte göra något annat idag typ och har inte gjort någonting speciellt
imorgon är det inte så lång dag i skolan, sen hem, antagligen plugga lite till provet vi har på onsdag, sen är det träning, undra hur många som kommer ... chansar på max 10 ? jag blir iaf inte förvånad, och jag som många andra vet nog varför ! men ah, sen hem snabbt och kolla SVERIGE - danmark, TAGGA till tusen !!!! redan klara för semi vilket är ... ganska gött asså, men ser endå fram emot en bra och spännande match !

sen ska jag helt enkelt nog bara sova !

men skriver antagligen lite senare igen.
tänkte lägga ut den bild listan men ah ... får inte fram den just nu, hoppas det löser sig.


måste börja ta lite mer bilder ! ....

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0