omöjligt !

det är verkligen omöjligt att vända tillbaka dygnet!? asså hjälp va ska jag göra ...
gick upp halv 2 idag också ! dock vaknade jag vid 12 men jag kommer bara inte upp ?
inte kul.

men fixar mig nu sen ska jag ju vara med Anna, skulle vart i stan först sen hos henne , men det är så oskönt väder, liksom regn .. ? men ah så vi är nog bara hos henne och kollar en massa film och sånt mys !
sen hade jag tänkt sova där, ba tränger mig på :) haha nejdå !
men de kan bli mycket mys. är typ 2 h försen, skulle alltså vart med varandra för två timmar sen, men ah vad ska jag göra.
men iaf så gör det att ja försöker vara ganska snabb men har en del grejen jag måste göra innan känner jag, som detta :) har ju lovat, right ?
men nu ska jag inte skriva för långt, blir inte kul att läsa då !

haha, nu va det typ jättelänge sen jag skrev detta, för typ en halvtimma sen, men gjorde lite grejer !


dagens kläder, svart linne från MQ, tröja från Gina, handledsvärmare från farmor, och jeans från benetton


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0