melodif.

okej ... lite fult dehär kanske, men kollade runt lite och hittade ett klipp på Eric inför melodifestivalen !


så, vet att de finns fler "intresserade" än jag som läser så om ni inte sett, varsegod!

sen under var det en intervju typ med honom, skriftlig, där jag fastade på en ...

Vad är det värsta som har hänt innan/under/efter ett gig? Strömavbrott... Det var faktiskt riktigt illa. Jag satte mig på trummorna för att underhålla publiken medan problemet fixades. Det var ju det enda instrumentet som lät utan ström..

..eftersom jag var där haha ! i kungälv typ i början av juni, kommer ihåg att mitt i en låt, den jag hade väntat på, blir det helt tyst typ och konstigt, så ställer sig Eric och spelar trummor sen hoppar han ner och går längs publiken, började med att stanna precis framför oss, vilket då gjorde mig ... väldigt glad, haha galet !

tror inte jag skulle få samma reaktion idag ! även om ja hade gillat de ;)

puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha han vet iaf hur man underhåller en publik ;D

2011-01-05 @ 14:37:32
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0