matcher bla

idag har jag spelat två matcher så inte haft tid till att blogga tyvärr.
först match på sävehof i lundbystrand sen hem en snabbis, äta och så sen vidare till lisebergshallen , damer div 5, förlorade dock , men men
sen åkte vi hem och ja duscha och så sen började Sverige - kroatien, så gött att dom vann !!
sen såg jag solsidan och sen va ja tvungen att plugga lite ...
så nu ligger ja här i min säng och läser ... tråkigt men måste ju tyvärr göras !
så tänkte va lite snäll och skriva lite här ...
funderar på att göra en "bild lista" ja hittade på en blogg, om ja gör det så lägger jag upp den senare :) om ni inte förstod.


någon som vill göra detta åt mig ?

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0