KLAR

åh jag blev klar med SO:n !
när de va typ 20 min kanske kvar av handbollen så gick ner och kollade klart den, underbart att sverige vann asså ! så jävla bra spelade dom idag.
blev ingen träning idag, hade ALDRIG hunnit klart med arbetet om ja åkt, plus att den tydligen blev insälld också så hade endå fått åka hem, då känns det som att jag utnytjade den tiden bättre idag ! men vet att ja slarvar med skolan .... men jag har ingen ork ? jag vet ju att det inte är något jag har speciellt svårt med men endå orkar jag inte ... men får skärpa mig sista terminen nu så ja förhoppningsvis kan höja mig lite !

men imorgon ska jag träna med Becca, sen så ska vi förhoppningsvis (om jag får bestämma) ät subway, vart sugen på det hela veckan ! sen ska jag sova där ! alltid lika mys.
men först blir det 7(!!) lektioner i skolan ... döda mig. lämna in so arbetet, skriva klart en svenska novell och matte diagnos, jippi !


alla mina härliga papper ! skrev dock rent på datan, detta va inte så najs !

sveriges nya grupp ! börjar på söndag tror jag om ja inte minns fel .... kommer dom etta eller två går dom till semi !! TAGGA !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0