jaa

snäll som min mamma är, åkte hon förbi anna påvägen hem och hämtade min laddare !
den kanske hade klarat sig till imorgon men om inte hade ja nog också dött ... haha nej men nästan.
men blev inget med linn idag, och skulle hem och så, klockan va endå ganska mycket så hade inte hunnit göra så mycket !
men vi ska ta en "födelsedagsfika" på onsdag i stan ist, mycket mys !

imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt, hyfsat iaf, sov typ en halvtimma förut ... INTE bra, hoppas ja är trött sen endå.... måste ju vöna på dygnet någon timma iaf, annars blir de syns om mig på tisdag, vakna tidigt sen träna innan jag får sova !? usch ... den träningen kommer nog vara seg för min del ..
men iaf, sen vid 4 tror jag, kommer mormor, farmor&farfar på mat och sånt och firar mig, är ju ledig imon men inte på tisdag då ja väl fyller år, plus att ja har träning då :( haha !

men är trött nu ... vill men får inte somna !! då kommer ja inte somna förens 5 inatt och ja behöver längre sömn än 4 - 5 h, haha ja, jag är väll ett litet barn fortfarande som behöver en massa sömn :)


bästa Anna !

vi hörs imorgon när jag vaknat eller senare ikväll/natt.

puss

blogg.se är galet sent, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0