förvirrad

som jag sa igår, jag tänker för mycket !
jag såg en grej på .... facebook, som fick mig att koppla ihop det med lite andra grejer från .... facebook, och nu är ja helt snurrig och vet inte vad ja tror om det, men vet dock vad ja VILL ska vara sant ! asså åh ja gör det jobbigt för mig !

men idag va de två lektioner i skolan, sen åkte vi och åt suuuubway, så galet gott !!
sen åkte vi och såg på den teatern "synd att jag blev vacker ist för rik" var la ... okej, lite konstig haha ! men bättre än skola iaf höhö.
men nu är jag hemma och är ganska trött faktiskt, men halv 8 är de träning, TAGGA ..... zzZZZzzzzZZzz ...

nä får sluta löjla mig , men ja är på sånt humör just nu. hihi
ah men precis !

förlåt. haha.


ser .... helt .... normal ... ut .... fast nä.
hahah spökfisk !!!! blä.

puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-27 @ 16:28:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0