drar nuu

yes, tänkte klämma in ett sista inlägg innan jag åker
gud vad duktigt jag blivit :) ...
men jag har precis ätit och så, nu ska jag och Anna åka och köpa godis , höhö
men det är ju ett måste ! det är ju lördag också, även om hela mitt lov har känts som en massa lördagar, vet ju knappt vad de är för dag, men eftersom folk säger de så chansar jag på att de är lördag !



piggare tjej idag !
och mitt hår gillar att vara rakt i 5 min ? okej idag plattade jag inte så noga, men endå, fast idag har jag inte orken att bry mig, de är inte förj*vla krulligt och jobbigt iaf ! vilket de aldrig är .. haha men endå ! det är inte som de är när ja är nyvaken :)

nu kommer snart Anna och hämtar mig, så vi hörs senare !

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0