"Dag 5"

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

svårt att gissa ... SOMMAR !
när jag va liten fanns det alltid nånting jag ville ha, alltså en sak, men jag är inte sån längre, okej det kan vara kläder jag gärna vill ha men inget annat.
utan nu är det bara sommar jag saknar !

tänk värmen, vara solbränd(brun), bada utomhus, kunna gå i bara linne och shorts.
spela partille cup, det är sommar på hög nivå !
denna sommaren känns som att den kommer bli lik förra fast ett snäpp bättre,
kommer ihåg när jag ringde Becca, dan efter jag fyllde år (iår), och berättade vad jag hade fått till min mobil samma dag och höra henne, "asså .. denna sommaren", med lycka i rösten, nästan så man fick en tår i ögat av lycka ! haha faktiskt sant !

jag älskar helt enkelt sommaren, 11 är mitt turnummer så 2011 ska bli MITT år, just wait ...


från början av Maj förra året, första riktiga solen typ, vilken lycka ! <3

förra årets sommarlov firade vi ett gäng med att käka pizza ! Becca(en annan becca haha) och jag !

känna kärleken i solen inne på Gamla Ullevi !

åka miniturne med Becca, här påväg till Götene & Eric i juni,
om någon skulle berätta för mig vad som skulle hända den dan och resten av sommaren när denna bilden togs, hade jag nog inte trott dom ;)

lite bilder från början av min sommar, kan inte vänta för att se vad som kommer hända denna sommaren !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0