blöö

vet inte riktigt vad ja ska skriva men nåt kan man väll klämma fram :)
vet inte om ja är trött eller inte heller ... men kanske börjar bli ..
emma ligger o tjatar om att hon är typ sugen på massa olika onyttiga saker medans ja nästan spricker så mätt jag är, de enda ja vill ha nu är cola, otroligt gott har jag kommit på !

och nu blev det torsdag också ... haha
bara 5 dagar kvar tills ja fyller år också... och tills skolan börjar så vet inte om ja vill att dagarna ska gå fort eller långsamt , haha plågsamt dehär, orkar verkligen inte börja skolan igen, men bara ett halvår kvar av 9an, sköönt !
vill ha sommarlov nu !!

men ska inte skriva för mkt ... haha jag som inte hade något att skriva .


har lite ont om bilder, orkar inte föra över från mobilen, så skickar med en bild på mig från när ja va liten, vet inte vad jag gör, härmar min bror och vet inte vad han gör heller haha !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0