26 januari

tror jag att det är idag iaf .
lång dag i skolan fast med få lektioner så det är ganska lugnt
hade prov idag och det gick bra, tuur de. vet ju dock inte redan resultatet men de kändes bra .
sen har jag inte hunnit göra så mycket ätit och så

fick precis ett VMS av Eric också, för er som inte är insatta i honom är de typ som ett SMS fast en video och det kommer direkt från hans mobil till min och alla andra som vill det, till en app då. så de är inte mitt nr han skickar det till haha !
men ni som känner mig väl vet redan att jag har ett VMS som är liiiite bättre än ALLA andra, hehe ....

nog pratat för nu.
bloggar senare och efter det kommer ett inlägg om "dag 1" också, see yaaa


me right now, gillar att öva lite på engelskan tydligen ... måste ju träna tills Becca flyttar USA till hösten ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0