16 !

man va 15(16) när man somna och 16 när man vakna, ingen skillnad
haha nä men hela grejen var ju mycket större när man va liten !
imorse blev väckt av bara mamma tex !?   ... ALDRIG hänt haha, bror och pappa hade redan åkt ... känns ju också bra haha ! nä men ingen fara så men endå :)
ja hinner inte skriva så mycket, Johanna kommer nu om 10, kvart i 8, går lite tidigare än vanligt eftersom de är så halt, så nu ska vi ge oss ut och hoppas på att inte slå ihjäl oss !

jag skriver kanske under dan annars när ja kommer hem, slutar ganska tidigt idag !

jag är trött !

puss

Kommentarer
Postat av: emmi

Hej! Jag utsåg dagens blogg i söndags, förlåt för jag har varit så seg på skriva det, har haft kommentarspaus från bloggen för det har varit så mycket. KRAM ♥

2011-01-11 @ 14:34:40
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0