"Dag 7"

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

först hade jag nog skrikit av lycka !
haha ... nä men jag hade OFC tatt med mig familjen på en resa långt bort till värmen, speciellt om det var nu på vintern, ingen tvekan !
sen hade jag bett mamma tvinga mig att spara en del, annars hade nog allt försvunnit FÖR fort, sen hade jag köpt kläder och skor, rest lite till kanske.
sen hade jag kunnat åka runt på "roligheter" ennu mer på sommaren, eftersom jag skulle ha råd med det på ett annat sätt, det skulle ju vara MINA pengar ! höhö.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

Ja, en miljon hade ju inte suttit helt fel i plånboken, haha :D

Ha en trevlig kväll!

2011-02-02 @ 18:47:36
URL: http://jessicaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0