uddevalla

jupp, väntar på pappa nu sen ska vi åka till farmor och farfar i uddevalla
va ett tagsen vi va hos dom nu så :)
måste ringa min kära mormor idag också !!! får inte glömma de.
men igår hade jag ite tid för att blogga, eller jo de hade jag väll men hade inte riktigt någon lust.
becca sov ju här så körde vi henne till backa plan för hon skule klippa sig och jag och mamma skulle kolla lite där.
köpte underkläder, rakhyvlar(haha) och mascara bla på h&m och sportbh och en fleece typ som jag ska åka i i sälen ! gööött.
sen åkte vi hem och då kollade jag en massa O.C. avsnitt innan vi åkte till min moster och va där typ hela kvällen, trevligt trevligt :)

men skriver när jag är hemma sen !




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0