MÄTT

har ätit hur mycket som helst idag !!!
blir alltid så på måndagar ....
första bamba, sen hemkunskap sen hem, så får man mat där ... plus att idag tjockade jag mig hos johanna med kladdkaka också ... åh herregud !! men imorgon är det match !!
och det är ju bara underbart !
men det är därför det inte blivit så mycket bloggande, för hade lång skoldag, sen drog jag hem till johanna, färgade hennes hår, hem och äta sen tbx för att göra kladdkaka och ba umgås haha !
kom hem typ nu :)
men imorgon har jag mer tid för bloggen !
men ska göra dag ... ah vilket nr jag nu är på , men iaf, där får ni se lite av VAD jag har ätit .. intressant *host*

men ha d göööööööött !




vi åt allt utom de här ... hej tjockisar !!

ser ut som jag typ dödar johannas katt .... men han höll på att glida ner sen la han sig jättegulligt precis efter jag tog bilden :( haha.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0