inge Becca

nepp, blir inget becca idag
hon mår inte så bra så blir bäst såhär, hoppas hon kryar på sig bara !
men ska äta om typ en halvtimma, är galet hungrig nu !
sen blir det väll att kolla lite mello hemma och sen kanske man drar ut lite, har pratat lite med anna om jag ska träffa henne, och antagligen fler, men får se.
sover iaf hemma inatt, så det blir nog minst ett inlägg till, ska förska få in ett "dag 10" inlägg, ska göra det nu tror jag, men det kommer inte upp förens 22 !

hade iaf väldigt roligt igår !
så tack alla som var med !
först åt vi pizza då, galet gott och galet mättande ! sen tog vi bussen hem till Anna, va där, kollade film, jag somnade lite under filmen ... men ah haha !
sen drog vi ut, gick till torget bla.
sen gick vi hem mot Anna igen och va där tills killarna åkte hem vid typ halv 12 - 12 ?? och så va tina kvar lite längre , och när hon dratt gick typ jag och Anna och la oss !

men imorgon blir det match sen kanske vara med världens bästa Anna igen, hihi !



yeah, söt tjej !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0