home

nu sitter jag här i min säng igen
börjar få damp på mina tangenter, nästan alla är tröga att trycka på, liksom wtf ? dom va inte så alldeles nyss och jag har inte ätit något vid datan eller någonting idag ..... åh cp !
men fixade ju årskort med linn förut sen åt vi subway, mums, satt där inne vet inte hur länge, länge iaf och pratade massa och sånt, underbart !

men nu ska jag kolla lite på datan och fixa några "dagar" sen ska jag väll kolla lite O.C, måste börja packa idag också, imorgon har jag också på mig eftersom vi åker vid 3, men ska duscha och fixa lite innan imorgon också :)
ska bli galet najs !

men vi hörs sen :)


bild från innan jag åkte

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0