home bitches

hej här va vi seriösa !!! :)
nä men hade skrivit klart provet efter 45 min och man skulle sitta MINST två h .... så hade 1 h och en kvart på mig att skriva rent, segade mig som ett as så va helt klar när det va en halvtimma kvar, ganska segt !
och sen när vi fick en rast efter 2 h fick man ju gå om man va klar, men skulle med Anna hem ju och hon o Tina va inte klara så satt i 40 min och vänta på dom -.- haha nä men ah.
sen gick vi hem till Anna alla tre och började göra plättar, så kom fredrik, jonas och emanuel, så kom dom på den smarta ideen att göra oboy plättar så hälften blev bruna :) och det va inte för att dom blev brända ... som dom första blev ! haha så fail men de va gott, dock va de typ bara jag och fredrik som åt ! haha.

men efter det spelade vi lite biljard, eller ah vissa gjorde men de va alltid nån som förstörde eller så blev det krig med biljard pinnarna ! haha

men jag är iaf hemma nu för ska som sagt träna vid halv 8, gaaanska segt, men imorgon är det LOV, så jääävla gött !
längtar galet till nästa torsdag då vi drar till sääääälen, fredrik och jonas ska ju också dit fast hela veckan, naajs jööh!

tog lite bilder, eller tina blev fotograf sen tog jag över haha ... men de är ett gäng djur jag umgås med som inte står still så det blev lite suddigt haha !



Tina spelar på annas mobil, mycket viktigt !!




fredrik kom helt ensam .... haha.

Anna, Fredrik and Jaag

Emanuel, Jonas & Anna, gillar hur kort Anna ser ut(är) haha ...


oboy och vanliga plättar !

tror jonas hotar fredrik med biljardpinnen ....

haha emanuel och en gitarr med fyra strängar ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0