"Dag 16"

Dag 16 – Innehållet i min väska.

jag har lite olika saker i min väska beroende på vad som händer, just nu är det ju lov, då har jag tex inga skolsaker i väskan som det händer att jag har när det är skola osv.

men just nu ser det ut såhär i min väska ;

ganska lite saker och det mesta är skit, men på sommaren har jag allt som finns i min jacka för tillfället i väskan, och lite så. men det enda viktiga i väskan just nu är ju den här ;

plånboken ! vääldigt kär ägodel skulle jag vilja säga :) mycket skit, mycket bra saker & mycket minnen ! sprarar nämligen kvitton och biljetter och sådant där i , åh sommar kärlek typ !

men på vintern funkar även min jacka som väska, när jag inte orkar ha med mig en väska, där finns nog sakerna som är ÄNNU viktigare ;

hörlurar, småmynt, busskort&gymkort i samma och massa papper ifrån skolan, mobilen ligger även i jackan när jag är ute.
och allt ligger alltid på samma ställen,
vänster bröstficka;
hörlurar, mynten och busskort/gymkort.
höger bröstficka;
lypsyl , mobil och lite fler mynt.
vänster ficka;
lite små skit, bla pennan på bilden
höger ficka;
alla skolpapprena

kollade även i en annan väska jag hade där det här låg ;

bara massa gammal skit haha !

________________________________________________________

understrycket = viktigt

Kommentarer
Postat av: Caroline

det är riktigt skönt med lov!! :D helt underbart ;)

JAG MEEEEEEED! så himla härligt!



omg min lista haha :o den ligger jag fett efter med..

2011-02-21 @ 23:12:04
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0