"Dag 11"

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

jag brukar inte gå runt och oroa mig så mycket, inte över stora saker, dock kan det vara små saker.
liksom helt ärligt, i december när jag skulle träffa Eric senast var jag LIVRÄDD för att han skulle ha glömt bort mig ... eftersom vi inte hade setts sen augusti och då bara ifrån scen, men jag antar att det inte var så mycket att oroa sig för :)

sen när jag va liten var jag rädd för att vara ensam hemma, och ensam överhuvudtaget, nu kan jag ibland bara tycka det är galet skönt!
och ett tag, var kanske 10 år. var jag jätterädd för att dö. ville inte gå till skolan, bara grät för att jag va så rädd, brukar inte berätta det för folk dock. fick reda på för bara någon vecka sen att mamma trodde även då att det var för att jag inte ville vara ensam , men så var det ju inte. trodde hon visste det. men jag fick en klump i magen så fort jag inte kände mig säker, var så rädd för att dö, dö ensam kanske..

men nu förtiden är väll alla "rädda" för att jorden ska gå under, 2012 ? nja jag tror inte det, och är faktiskt inte rädd för det heller, för isf dör ju alla ? skulle ALLA dö på jorden utom jag själv, DÅ skulle jag bli orolig.
jag är inte heller orolig för att dö, eller vad som kommer att hända, men jag vill inte dö nu för jag är rädd för vad jag kommer att missa i livet och allt jag lämnar.

och så är jag just nu orolig över gymnasie valen och allt sånt där men det löser sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0