TRÖTT!

såhär tidigt va det längesen man gick upp ... vaknade innan 6 idag!
men måste ta en tidigare buss än vad jag behöver, för vill ha lite tid på mig, ska ha språk och har itne haft det iår än så vet inte riktigt vart jag ska osv .. hehe.
usch jag har typ glömt allting i franska, kan typ ... ingenting, det är svårt !!!
men iaf, förlåt att ja bloggade så dåligt igår! tänket blogga på kvällen också men jag blev så trött så tänkte att jag kanske skulle sova ist, så det gjorde jag, dock tog det ett tag innan jag somnade men endå.
nä nu ska jag inte babbla mer ... hörs sen! kväll blir det grill, verkar inte se regnigt ute iaf, ba för jag sa så så kommer det regna ... nä men vi får hoppas på det bästa!



maahh

pussar

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej

En fråga vart handlar du kläder i för affärer?

Vad har du för storlek?

Tack i förhand

2011-08-31 @ 22:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0