trött , verkligen!

men det är bara för att jag precis vaknade.
först att mamma kom in och frågade om jag skulle med till marstrand, men det hinner jag inte.
sen precis efter hör ja hur dom kommer tillbaka, då har någon idiot utan li gjort sönder två rutor på min brors bil, och tagit golfklubbor !? .... man orkar ju inte.
så dom har btw fortfarande inte kommit iväg.

men jag är fortfarande förvånad över att Johanna inte har ringt, hon sa att hon skulle ringa och väcka mig tidigt, klockan är över 11 ??
sen stan med Anna för att sen kolla blåvitt. massa mys.
innan dess ska jag börja med de där med byxorna också, borde även lägga mig ute och sola ??? åh ...

fick btw ett tips på hur jag skulle kunna göra med mitt rum, och det är verkligen en bra ide eftersom jag har haft den tanken! tipsade om mörkgrå vägg och lila "inredning", har faktiskt tänkt på en mörklila vägg, inte så man ba oj, lila, utan sån mörk mysig lila, eller är det för mycket ?
aja får se hur jag gör.


jag märkte att ni vill verkligen inte se mig nyvaken!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0