tja!

sitter i sängen och har precis fixat mig, dock inte riktigt klar än!
sen blir det att träffa Jessica, måste träffa Linn också och hämta ut på ifk biljetter! yeay.
kanske åker förbi lundbystrand senare, mitt älskade hisingen har träning nämligen, säga hej eller mer hejdå! snyft. får se om jag klarar det, pinsamt om man ska stå där och gråta haha!

och btw, JAG LÄNGTAR TILL NOVEMBER OCH DECEMBER !? hur sick är inte det ... fast för mig är det inte så sjutk faktiskt , anledning .. I wont tell! hihi busfia! yeay ba tanken gör mig lycklig :') aw söt chey.
längtar till skolan också .. ja tror jag börjar bli sjuk ?? haha.

lite bilder, hihi ja har tråkigt :(










PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0