SVAR.

fick en lite gulligt kommentar förut, Tack för allt det snälla! jag diggar dig med eftersom du är en av min grymma bloggläsare! :')
men iaf.
haha jag skulle förklara mer om när Eric tog mig på rumpan!
ehm ah ... hur jag gjorde har jag ju förklarat, gick ba ut i gången och tog honom på rumpan.

då vände han sig om, kollade med en vääldigt rolig blick på mig, gick framåt som att han liksom ahhh vad ska jag göra! asså som att han vill göra nåt men visste inte vad, samtidigt som han fortfarande hade "i like it" blicken haha, så ställde han sig snett bakom mig och slog mig två gånger på rumpan. ja mitt framför allt folk haha!
sen gick han tillbaka till kameran och fortsatte sjunga osv. vad kameramannen och kameran gjorde undertiden har jag ingen aning om, filmade antagligen det, men det var ju inte den kameran som var i tv just då.

ja det var ungefär så det gick till iaf! haha ... det gick ganska fort osv men ah.
hoppas du är nöjd med svaret!

KRAM

Kommentarer
Postat av: zelma

Jaaaahaaaa HAHAHAH!! gud HAHAH! :D haha tack för svaret iaf & HAHAHAAHHA igenn... HAHAHAHAH! oj s*it hahah de va nog de bästa jag hört detta året elr aa du fattar hehe, tjejerna som sett de måste blivit väldigt avundsjuka ;) haha men tack iaf! puss, btw så e din blogg mega bra skaru veta!

2011-08-29 @ 21:33:59
Postat av: selma

haha kul att dina bloggläsare nästan har likadana namn! :)

2011-08-29 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0