stan snart!

ska snart åka in till stan med pappa.
kolla på tavlorna jag vill ha bla, ska ha lite nya hyllor för bla skivor och min tv! men vet inte om vi ska skaffa det idag, vill egentligen ha en ny spegel också ... vi får se!
hade lite småpanik över att de inte skulle bli något med skara på lördag men nu ser de iaf lite ljust ut igen! yeay.
de regnar btw GALET just nu, typ hagel i också ... och det blåser inte lite heller för den delen. suck.


höhö, vände på mig bara för att ni inte skulle få se min nya vägg! eller ah de gråa är ju också nytt, men endå! de är ju lite tråkigare höhö.

pussar

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!

Läste att du skulle åka till Skara på lördag, jag bor också i Göteborg och vill jätte gärna åka dit (antar att det är Eric du ska se) men jag kollade buss/tåg hem och det går inget, så undrar hur du kommer hem? Kram

2011-08-10 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0