sorry!

för dålig uppdatering!
men igår drog vi ju in till liseberg, va där hela dan kändes det som, sen va vi ute lite där utanför med alla som vi hade varit, haha, 6 st va vi iaf, men sen när vi skulle åka hem var vi 4, skulle gå igenom nordstan men det var avspärrat vi ba wtf ?? så säger dom att de är inspelning av Johan Falk(!), vi = JOEL KINNAMAN !? Lisa blev hysterisk typ, haha söt!
och tro det eller ej men han VAR där !! så vi fick gå runt till andra sidan för att se bättre och ja där stod han :') man ba hej snygg! han gick runt där också man ba mm ....!

sen drog jag och linn till statoil vid eriksberg, köpte cola och lite glass haha!
och linn köpte nyponsoppa, hon blev sjukt sugen på det ?? wierd människa.
sen hem till henne, kollade på tv halva natten innan vi somnade gott i hennes helt nya säng! yeay.

nu idag åkte vi in till stan, köpte en håkan tröja och en annan tröja som var på galen rea .. inte okej att gå i stan bara sådär.
åt även på subway, gaaalet gott och jag blev galet mätt .
sen skulle Linnsmo klippa sig så jag drog mig hemåt och nu sitter jag här! woho.
imon ska jag och Linn gymma, heja oss!


yeah just nu.

min älskade tröja! är btw besatt av låten ..!!

killen i mitten i svart där borta är ingen mindre än Joel!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0