seg dag!

har varit jätteseg idag verkligen!
kollat på en film i två timmar nu, den tog precis slut.
även börjat läsa på en bok tro det eller ej! Rebecca läste den när vi va i Turkiet och verkade tycka den var så bra så va ba tvungen, nu när jag hade chansen!
mamma vill få med mig ut och gå också .. men de är verkligen så tråkigt, ute och gå och springa är så otroligt tråkigt, jag hittar liksom ingen lugn i det. vet att vissa kan ha det som en avslappning men jag finner det inte så.
nu har det börjat regna också! usch.


är så seg idag så vill inte fastna på bild alls, inte ens försökt! så får bli en till bild ifrån igår! det ser btw ut som att Martina ska börja gråta på bilden ... lillen! (som jessica btw alltid säger (a) höhö)

puss

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahahha låt mig vaaa. men sötnosar är ni!

2011-08-14 @ 18:11:19
URL: http://jessicasswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0