nästan så man får en tår i ögat ...

jag gillar egentligen inte "kändispar" speciellt mycket ...
nu tänker alla "ah ba för Eric och Molly" blabla, Nej! dom blev tillsammans innan båda blev kända osv, inte riktigt samma sak. sånna som liksom gör det så offentligt och de ska va så mycket bättre och ah ... svårt att förklara.
men ett par jag typ älskar, är/var liksom kär i deras förhållande, hur konstigt det än låter, och hur konstigt jag själv tycker det är så va det sant!
så jag tycker verkligen det är jättetråkigt att det tagit slut mellan Måns & Marie!! trodde inte på de först när ja läste det på löpet men nu har ja läst mer om det och det verkar väldigt sant.

fast .... Måns är ju typ galet snygg och nu singel ... hm! haha!


man måste ju ba tycka om dom haha ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0