mys i stan.

träffade först Jessica vid brunnsparken, vi gick runt och kollade lite bland kalaset grejer, men det var tråkigt så kollade lite affärer.
sen drog vi till ett fik och jag åt räkmacka som vanligt ... åh vad jag älskar det!
sen ville hon åka älvsnabben eftersom hon aldrig gjort det, söt chey! så då gjorde vi det helt enkelt, från lilla bommen till sannegården! hon va sur för att vi gick av, hon gillade tydligen att åka "båt" haha!
sen drog jag mig hemåt.
träffade Ellen på bussen, andra gången denna veckan, eftersom vi typ aldrig ses annars får det bli vårat nya busshäng haha! nä men de trevlans!


min framtida båt! :) den va inte liten iaf ....

jag och jessica, haha solen pajja alla bilder :(

puss

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahah men sluta mobba mig.. :( thanks for the day sweetie! <3

2011-08-18 @ 19:25:55
URL: http://jessicasswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0