mot skolan!

idag ska vi börja med riktiga schemat, först tänker jag att de kanske är lite skönt att komma igång ... men, de lär inte ta lång tid innan jag ångrar att jag sa det! haha.
men tror inte det blir så "vanligt" idag endå, verkar inte så.
men ah jag ska ta bussen om en halvtimma typ, inte bråttom idag, hur skönt som helst! dock vet man ju aldrig vad som händer påvägen.
annars mår jag bara bra, ska bli kul och komma tillbaka till min nya klass haha, jag typ gillar den.
men min mage låter ... fråga mig inte varför, och så har jag ont i ena sidan ... men de går la över, båda grejerna haha!



mina ögon vill inte riktigt samarbeta, ja är galet trött .. men ja piggnar till wohoo :D

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0