Lotta på Liseberg!

de va typ knas konstigt och ganska underbart på samma gång!
och btw. JAG GJORDE DET! haha, det som jag och Martina bestämt innan, berättar vad det va imon! haha.
Eric va bra, like always, och Ledin va kung, finns ingen som honom!
träffade även på honom efter, så otroligt trevlig människa, han hade bråttom , vilken han också sa men endå tog tid och tog kort och han tyckte de va väldigt bra idag btw haha!
Eric kom som en superstar med keps och solglasögon, trots regnet och ett mörker så man knappt såg något endå! undra hur mycket han såg ;) jaja, han hade iaf bråttom han också, ofc!
men i allmänhet, min dag har vart BRA med ett litet plus i kanten!
och när jag kom hem ... snacka om att bli förvånad när man inser att världens bästa pappa har ägnat hela dagen åt att måla om mitt rum !? så ligger på min säng som står mitt i mitt rum och det luktar färg, mys !

har fått en massa sms & även kommentar om att folk har sett mig på tv idag, haha lite kul, att folk hör av sig dessutom! kamera mannen gillade mig btw, filmade mig tusen gånger, dock kom ba några gånger med på tv haha! lite kul internskämt btw ....

"men han hade la inte röda byxor idag ??" shhhh !!! okej, ingen fattade den ...


en skev jag & en blöt Tomas Ledin, mäktigt.

wohoo as bra bild på Eric och min i bakrunden , haha ! det enda jag orkade hitta nu, ska kolla hela programet själv imon !

pussar

Kommentarer
Postat av: jessica

"men han hade la inte röda byxor idag ??" shhhh !!!



hahahaha alltså vad var det där för nåt egentligen. :L

2011-08-09 @ 00:28:21
URL: http://jessicasswag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0