IKEA !

ja tog mitt värsta beslut någonsin igår! ja spelar nu längre inte handboll ! asså de gör fanimej ont! haha får till och med tårar i ögonen av att skriva de här, och ja överdriver inte det minsta!
orkar inte skriva mer om det just nu! de får lägga sig lite först ....

men ska alldeles snart äta sen drar jag och pappa till IKEA, woho ... haha, galet längesen man va där btw.
det ligger 6 små soppsäckar på mitt golv också .. och en utanför rummet och två är redan slängda ... och vi har två små bokhyllor till att rensa ... mh de går bra nu!
typ mina 16 första år i sopptunnan .... haha men ja orkar inte ha kvar all skit längre! vissa saker är dock sparade och inne i garderoben haha! slängde mina två favorit jeans igår också som har gått sönder överallt ... snyft.


lite små trött osv, förlorade så mkt vätska igår så ja har fortfarande ont i huvudet, heja!

pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va? Varför spelar du inte handboll?

2011-08-12 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0