gymmet!

ah, ska om ungefär en halvtimma dra och träna med Becca.
va ju nästan en vecka sen senast, har ju haft fullt upp ! antagligen träning imon också.
men först, eller efter, stan med mamma också, hehe. hämta min lön bla, som btw är mindre än vad ja skulle fått !? orkar inte asså ....
men ah, funderar på att göra om ett par byxor jag har också! visar mer om det blir av, antagligen typ torsdag då.
och på torsdag är det blåvitt, och Linn åker till kroatien så det blir inte match med henne, men jag vill också vara i halmstad på torsdag för då är det Rix där .... kan ju inte gå när de är i gbg.
aja, ska även antagligen måla om osv på mitt rum nästa vecka, yeay!


lite trött chey! och VARM!! shit va konstigt varm jag är ... usch.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0