grym dag!

började med att jag åkte till stan själv för Martina va seg, hittade inte sin plånbok osv.
men träffade Emma där, stod med henne när hennes brors band spelade, dom va bra faktiskt!
sen träffade jag Johanna och Ida, Emma drog hem, så sen kom äntligen Martina.
satt vid konstgräset eller vad det är bredvid hjulet ett tag, sen drog dom så jag och Martina gick åk åt.
sen ba vi gick runt lite, satte oss vid en staty och snackade i typ 2 timmar, underbart.
sen drog vi mot scenen som var vid hjulet. satt lite sen såg vi att J-son kom, så vi snackade lite med honom och tog kort, så underbar!
sen drog vi till scenen. de va 3 gubbar som va typ as grymma som höll på, gjorde massa ljud men utan riktiga instrument, förutom typ ett dragspel, och på sista låten tog dom upp mig och Martina på scen så vi skulle sitta och blåsa med en fön och dammsugare och skit haha dog lite!
sen kom J-son, så go musik osv.
sen efteråt träffade vi honom igen, asså så underbar typ döör! skulle twittra en av bilderna vi tog också så skulle han göra RT, får la se om han håller det!
han kallade Eric för tönt också, haha dog lite :')


haha, vänta vänta ta en till!, bilden ovan tas, hur blev den !? kollar haha fan va feet! haha sen blev de kramkalas och Eric va tönt som var i sunne idag :')

har haft en grym dag osv, thank u Martina!!
nu ska vi luffa lite innan vi somnar, hon sover ju här! :)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0