glass!

yeay, sitter och äter glass!!
ska äta den lite snabbt sen blir det duschen!
efter gymmet hade vi typ en halvtimme tills bussen gick så gick lite långsamt och även förbi lite affärer, sen när ja kom hem hade precis mina päron grillat! så va ba tvungen att äta det första ja gjorde, och sen tog ja lite glass och nu sitter jag här!

va ju i stan förut, kollade lite, åt räkor osv, sååå gott, älskar det verkligen!
har även mycket planer för hur jag vill ha mitt rum !!!! åh nästa vecka ska jag och pappa börja måla! yeay.
har ju 3 vita och en GUL , jättegul verkligen, vägg just nu, ska iaf måla de vita i ljusgrått, har inte riktigt bestämt mig för färg på den gula , men något mer mörkt hade jag tänkt mig.
yeay, ska slänga gaaalet massa saker också, tröttnat på att ba ha dom, inte riktigt vågat slänga allt förut ... men nu så!!
ni ska få se före och efter bilder nästa vecka, loovar!

imon blåvitt med Anna!


mums!

pussar

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej du kan ha en lite mörkare grå vägg

Köp några snygga ljus lyktor i lila och lila gardiner lila är höstens färg. Lycka till

2011-08-03 @ 23:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0