före/efter bilder, mitt rum.

före:







efter:











det är ju dock inte helt klart, ska kanske skaffa matta. sen har jag ju min text jag ska skriva på väggen, det är inte heller klart, men det kommer upp här på bloggen så fort det är klart.

annars så har det gått från gult&vitt till vinröd&grå, spegel och krokar har bytt plats, sängen har bytt håll, byrån är kvar, tvn är kvar men står nu på en hylla, Erics skivor låg i en hög på byrån men nu har han en egen hylla under tvn, mina små tavlor på väggen har bytts ut till två stora tavlor, den ena med Elvis på och den andra kan man kolla på hur länge som helst och fortsätta hitta nya saker i. blåvitt tröjan osv hänger nu i garderoben & det är tomt framför fönstret, va en låg bokhylla där innan. ah det är väll typ det, jag trivs!




Kommentarer
Postat av: Kimberly

Oh, gud vad fint dit rum blev!

Riktigt snyggt!! :D

2011-08-15 @ 01:26:01
URL: http://sandrakimberly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0