en till titt !

har fixat en massa idag som sagt.
fixat så min tv inte står på golvet, en ny stol och ny spegel också, fårr upp mina krokar också men dom och spegeln har bytt plats!
lite sånt, imon ska jag in och fixa lite mer, se om jag kan hitta mallar till ordet som sagt och sen saknas bara matta också! yeay, skönt att de är klart snart!



detta är en jättesne bild på en del av mitt rum, eftersom bilden är tagen genom en spegel är synvinkeln inte riktigt och allt är spegelvänt haha !
och killen på tavla, som johanna trodde va Martin Stenmarck(söt chey<3), är ingen annan än Elvis!
och liksom han kollar åt höger egentligen men på bilden över kollar han åt vänster !
men nu har ni fått se ennu mer ju, höhö.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0