E1AB

är namnet på nog den goaste klassen!
det blir typ bara bättre och bättre, underbart ju! helt klart underbara människor jag har hamnat med! :')
galet nöjd.
idag började vi med en NO lektion, var ute och kollade på blad typ ... sen hade vi jättelång rast innan bamba, va på avenyn med underbaringar ett tag.
sen hade vi sånt typ klassråd eller ah, men våra lärare. kommer inte ens ihåg vad vi gjorde då .. men gick över tiden och in på nästa lektion, som var svenska, slutade mycket tidigare än vad vi skulle sen tog vi kort, och fick våra "student card", så vi kan äta i bamba osv. haha fail. :(
sen hade vi redovisning av det grupparbetet vi gjorde igår, ganska roligt endå!


Ida, Rebecka, Annie och jag, woho! haha trängde oss på en av våra små toaletter , gulligt!

puss

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Idag har jag skaffat en ny blogg och har gjort en ny design så jag undrar om du kan klicka in och säga vad du tycker om den? :) // Jummi Von Minji

2011-08-25 @ 21:25:58
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om ditt gymnasium i ett inlägg :)

2011-08-26 @ 23:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0