billarm och katt!

blev att sova länge idag, men sov så galet dåligt!
vid 5 gick larmet på en bil utanför, sen när ja nästan somnat om en timma senare börjar det gå igen och fortsätter lite då och då i 4 timmar man ba men hallå vems är helvetes bilen ??? okej förlåt men de va galet jobbigt att vakna av de där larmet hela tiden ..... !

men ska iaf träffa Paulina och ta en fika eller något sen, massa mys!
igår drog jag även till lundbystrand en snabbis, Lars är världens bästa människa! min gamla tränare asså, sjukt jobbigt att liksom säga hejdå ... och så sa han så bra saker så ah .. usch!

men när jag satt och åt frukost förut hör jag hur det är något som låter på baksidan, en duns typ, går dit och kollar och där står en katt och kollar tillbaka på mig, några av våra grannar skaffade en sjukt söt liten katt för några veckor sen, den va inne hos alla i området typ haha. men för typ 3 veckor sen kanske så försvann den, ingen trodde ju att den va i livet men det var den tydligen! lite större bara men fortfarande lite och söt!
och den vet att vi har en fågel här ... den har nämligen försökt med den förut!
och nu vill den inte gå haha!


och där sitter den och typ sover!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0