åhh damp!!

ja skrev precis ett inlägg om dagen så råkade jag klicka på typ någon tillbaka knapp så allt försvann ... heja mig!
men har haft en mys dag iaf, orkar inte skriva om likadant ..
men träffat farmor & farfar på dan, massa mys.
sen Rix med Martina, träffa Jessica osv där, och Felicia som fyller år! hehe GRATTIS, wohoo va snäll ja är idag som skriver sånt på min blogg osv :') yeay heja mig!
när vi skulle gå därifrån blev jag överfallen av Sandra och Johanna också ... taskiga tjejer ... nädå dom är mys!! yeay.
nu har jag precis pratat i telefon med världens bästa mormor, finns igen bättre!
är ganska trött nu .. segt.

men tänkte kolla på en dokumentär om det som hände i Norge nu :') har varit så galet besatt av allt det! helt sjukt .. ja är alltså galet intresserad, och jag vill veta mycket om han Anders, psykot .., men jagvet inte varför! och annars när jag ser människor som har tex dödat någon osv så blir jag liksom arg inombords, men när jag ser honom så känner jag ... ingenting. jag förstår liksom inte hur det kan bli så fel i någons huvud som det har blivit med honom? det är nästan så jag tycker synd om honom när i princip hela jordens befolkning vill ha honom död ... inte för att han är värd något mer!
men ah nu spårade det lite ... haha!


tog en del bilder på nästan alla med min mobil, så det blev inge bra ...
här danny då ... dock va Chris Medina oslagbar, asså den låten! filmade lite som kommer upp i nästa inlägg!

pussar


Kommentarer
Postat av: felicia

åh,man tackar så mycket! :D

2011-08-22 @ 22:46:23
URL: http://feliciaslocation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0